Кім Кардаш'ян та Ріанна стали зірками, які часто виходять на червону доріжку у "голих" сукнях, але вони вдаються до певних хитрощів, про які мало кому відомо.
На нещодавньому Met Gala у Нью-Йорку Кім завітала у прозорій сукні, але мало хто помітив, що насправді зірка була у білизні тілесного кольору Spanx, яка сягала коліна.
Бренд Spanx заснований американкою Сарою Бенклі у 2000 році. Вона намагалась зробити фігуру жінки візуально досконалою.
До таких трюків вдаються Гвінет Пелтроу, Сієнна Міллер, Джессіка Альба.
"Я не почуваюся впевненою щодо власної ваги, тому не виходжу з дому не одягнувши Spanx," - розповідала раніше Кім Кардаш'ян.
Співачка Бейносе пішла далі і змусила майже повірити у власну сміливість, коли прийшла у сукні Riccardo Tisci від Givenchy. Але і тут не обійшлося без хитрощів.
Shibue це "білизна" з однієї стрічки, яка за словами авторів "дозволить жінці носити будь-який одяг, не думаючи про шви на білизні". Шматок тканини з одного боку вкритий силіконовим гелем, завдяки якому можна використовувати виріб не раз.
Shibue користуються Розі Хантінгтон Вайтлі, Кейт Аптон, а також актори з "50 відтінків сірого".
Ріанна віддає перевагу іншим крайнощам, вона з'явилась на CFDA Awards минулого року у сукні-сітці,.під якою були помітні спіднє тілесного кольору.
Марка Commando говорить про свій бренд як про"розкішний шик" і ціна на їх вироби починається від 20 доларів.
Marks & Spencer продає подібні речі за 9.50 фунтів за п'ять пар.
Деякі зірки замінюють тілесну білизну прозорою, чим привертаю до себе велику кількість уваги.
Коментарі