Рената Литвинова стала автором і обличчям весняно-літньої колекції марки ZARINA.
Актриса створила модну лінію під назвою "Для Небайдужих", а представити глядачам нові моделі Литвинової допомогла її дочка Уляна. Основною ідеєю рекламної акції стала спадкоємність поколінь - від матері до дочки.
Разом з Ренатою і Уляною в промо- кампанії з'явилися запрошені посли модного бренду - три матері з трьома дочками. Відібрані командою марки люблячі мами і доньки оліцітворяют ідею міцної зв'язку на декількох рівнях - краси , жіночності , життєвих цінностей , відносини до моди і стилю .
"Для мене це був новий досвід, коли я знімалася зі своєю донькою, і з такими ж жінками, як і я, але у них були більш дорослі дочки. Ми всі були з різних міст, різних професій, але водночас дуже схожі у своїй якійсь неприборканості бути - гарніше, популярнішими, цікавішими, допитливими нарешті, що шукають щось нове, як у молодості" -, розповіла Литвинова.
Зірка так само поділилася своїми відчуттями від своєї нової ролі - дизайнера.
"Це була для мене саме унікальна зйомка, коли я бачила свої речі, але не на мені, а на інших жінках - це було немов задзеркалля, повчальне і одночасно схоже на кіно, - я могла ліпити нові образи і пізнавати себе, пізнаючи себе в інших жінках, бачачи себе у своїй дитині", - говорить Лівтвінова.
Коментарі