вівторок, 15 листопада 2016 00:45

"Ніссан Кашкай" після ста кілометрів пробігу пропонує водію відпочити
3

У дорожчих комплектаціях автомобіль має скляний дах. За потреби його можна закрити із салону шторкою з електроприводом
Фото: Володимир Мукан
У мультимедійну систему ”Ніссан Кашкай” вбудований наві­гатор. Карту відображає 5-дюймовий екран у центрі торпеди. Підказки — екран бортового комп’ютера на панелі приладів. Підкурювачем і попільничкою авто не комплектують. Є лише розетка на 12 вольтів

Торік почали продавати новий японський позашляховик "Ніссан Кашкай". У найдешевшій комплектації машина коштує 481 030 грн.

— Це друге покоління цієї моделі. Попереднє стало одним із наймасовіших кросоверів у світі. Їх продали понад два мільйони, — говорить 33-річний Володимир Іванов із компанії "Ніссан". Підводить до білого автомобіля. — В мене була така службова машина. Вона добре підходить для пересування бездоріжжям і містом.

Володимир дає ключ від автомобіля в комплектації LE+ вартістю 795 700 грн. Такий має повний привід, оснащений 2-літровим бензиновим двигуном на 144 к. с., безступеневим варіатором і багатьма електронними опціями.

Дах "Ніссан Кашкай" скляний. Є кріплення для дахового багажника. Машина обладнана чотирма камерами. Перша вмонтована в емблемі на решітці радіатора. Друга — над ­заднім номером. Ще дві — у бічних дзеркалах заднього огляду. Нижня частина бампера й боковин оздоблена чорними пластиковими панелями. Вони стійкі до подряпин, захищають кузов на бездоріжжі.

— Цю модель збирають на заводі "Ніссан" у Великій Британії, — каже Володимир. Відчиняє водійські дверцята. — Сідайте, крісла дуже зручні. Їх розробляли спеціалісти американської космічної агенції НАСА. Спроектовані так, щоб не виникали хвороби спини й було зручно їздити людям різної ваги.

Водійське сидіння із електроприводом. Він тихіше та швидше працює, ніж у корейському "Кіа Соренто". Крісло має ширший діапазон руху вперед-назад і за висотою. Кермо можна також відрегулювати за глибиною і вгору. Панель приладів машини й дверні карти виготовлені з м'якого пластику, як у дорожчих автомобілів. Підстаканники між сидіннями можуть охолоджувати та підтримувати теплими напої.

Багажник машини невеликий — на 440 л, однак він зручний. Його глибина — 70 см. Цього вистачає для стандартної дитячої коляски. Під підлогою — запасне колесо, є ніші для дрібних речей.

Посадка в автомобілі значно вища, ніж у попередньому поколінні "Кашкай", огляд хороший. При будь-яких регулюваннях сидіння видно дутий капот, як у масивніших седанів бізнес-класу.

Замка запалювання немає. Замість нього — кнопка запуску двигуна. Він працюватиме, якщо в салоні лежить брелок від авто із чипом. Заводжу авто, вмикаю задню передачу, аби виїхати зі стоянки — на екран мультимедійної системи виводиться зображення простору ззаду. Також відображається вигляд автомобіля із висоти. Щойно датчики помічають перешкоди збоку або спереду, вмикаються бічні або передня камери. Паркувати автомобіль легше, ніж компактніший "Шевроле Авео".

На міській дорозі автомобіль швидко прискорюється. Його кермо гостріше, ніж у позашляховику, приблизно такої ціни "Шевроле Трекер". На невеликій швидкості рульове колесо стає важчим, потрібно більше зусиль, щоб повернути. Перемикач поворотів має режим короткочасної роботи — достатньо ледь торкнутися важеля і потрібний "поворотник" миготить 15 с та автоматично вимикається. Це зручно при маневрах у ­місті.

Біля правої та лівої стійок між лобовим склом і дверима час від часу засвічуються масивні помаранчеві лампи. Вони повідомляють про наближення транспорту в мертвих зонах видимості. Двічі ця функція врятувала від наїзду на мотоцик­лістів на столичному проспекті Перемоги й один раз зреагувала на пішохода, який вибіг на дорогу.

Варіатор перемикає передачі без ривків. Якщо потрібно перейти на нижчу передачу, достатньо різкіше натиснути на газ. Підвіска машини жорсткіша, ніж у "Шевроле Лачетті", але м'якша, ніж у корейського кросовера "Хюндай Туксон".

Між спідометром і тахометром розташовано дисплей бортового комп'ютера. На ньому — не лише стандартні показники пройденого шляху, витрати пального, а й певна інформація з навігаційної системи. Також комп'ютер будує графіки заощадження бензину. Показує кращий результат за місяць і за день.

На Бориспільській трасі до 100 км/год з одним пасажиром вийшло розігнатися за 10 с. При цьому на швидкості 130 і 150 км/год автомобіль лишається добре керованим, хоча шуму від двигуна стає більше. При входженні в повороти його значно менше кренить, ніж французький всюдихід "Рено Дастер".

Електронна система "Ніссана" слідкує за дотриманням руху у своїй смузі. Якщо виїхав за лінію без увімкненого повороту, гучно пищить зумер. Це не дає водієві заснути за кермом. ­Машину оснастили круїз-контролем. Це зручно в далеких подорожах — автомобіль сам підтримує задану швидкість. Водій лише повертає кермо.

Після години дороги "Кашкай" запропонував відпочити російською мовою — напис і зображення чашки із кавою з'явилося на екрані бортового комп'ютера. Саме проїхав 100 км без зупинки.

На бездоріжжі машина легко вибирається на пагорби й добре їде коліями. При цьому в салоні лише не дуже трясе. На піску авто трохи буксує. Але потім задні колеса виштовхують машину.

Після мандрівки їдемо назад у місто. Датчик світла вмикає фари, а коли почався дощ, стали працювати двірники. Датчики фар розпізнають зустрічний транспорт і самостійно перемикаються на ближнє світло.

Якщо на трасі не розганятися понад 80 км/год, не вмикати кондиціонер і повний привід, авто споживає 6,4 л бензину на 100 км. У місті мінімальна витрата — 8,3 л.

Справляється з ямами на грунтовій дорозі

Киянин 43-річний Геннадій Дорошенко придбав "Ніссан Кашкай" у червні в найдешевшій комплектації. Їздить автомобілем на роботу й до батьків у село на Вінниччині. Пробіг його машини — 15 тис. км. До цього п'ять років мав седан "Тойота Корола".

— Спочатку було незвично сидіти так високо. Також місяць звикав до жорсткішої, ніж у моєї попередньої машини, підвіски, — каже чоловік. — У "Кашкаї" під час дов­гих подорожей не так втомлююся, зручна посадка. Приємно, що кліренс як для недорогого кросовера високий — запросто заїжджаю на бордюри. На риболовлю на автівці теж уже їздив. Вона добре справляється з ямами на грунтових і лісових дорогах. Кондиціонер повільніше охоло­джує салон, ніж у "Короли", проте й потужності на трасі забирає менше.

Зараз ви читаєте новину «"Ніссан Кашкай" після ста кілометрів пробігу пропонує водію відпочити». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути