З 1 травня на 25% подорожчає обов'язкове страхування автомобілів, кажуть у Моторному (транспортному) страховому бюро.
— Нелогічно підвищувати тарифи без збільшення лімітів відповідальності, — каже автоюрист 27-річний Богдан Глядик. — Максимальне відшкодування по майну залишається на рівні 50 тисяч гривень, по життю — 100 тисяч. Після девальвації гривні 50 тисяч гривень — це не гроші. Знайомий зачепив бампер нового "Лексуса", за ремонт нарахували 40 тисяч гривень. І це не дивно, бо матеріали для автомобілів преміум-класу значно дорожчі, ніж для бюджетних. Година роботи на фірмових СТО теж дорожча в кілька разів. Наприклад, нормо-година ремонту "Мерседеса" — 340–400 гривень.
У райцентрах та малих обласних центрах такий ліміт відповідальності якось покриває збитки. А в Києві багато дорогих автомобілів. Якщо власник "Шкоди" розіб'є "Порше Панамеру", то автоцивілка покриє лише 50 тисяч гривень. Решту винуватець аварії муситиме десь шукати.
З минулого року деякі страхові компанії почали продавати поліси додаткового страхування — на 50 чи 100 тисяч гривень.
Коментарі