четвер, 23 жовтня 2014 10:31

Вчені з'ясували, який продукт прискорює старіння

В гонитві за молодістю багато хто відмовляється від куріння і вживання алкогольних напоїв. Але нещодавно вчені з'ясували, що є ще й продукт, який максимально сприяє старінню. Про те, чого варто уникати, читайте нижче.

Згідно з результатами нового випробування, регулярне споживання солодких газованих напоїв так само шкідливо, як і куріння. Вчені з'ясували, що вживання солодких напоїв пов'язано зі старінням клітин. І, незалежно від того, що цей продукт провокує ожиріння і сприяє розвитку різних недуг, щоденне споживання півлітра підсолодженої газованої води, старить організм на 4,6 років.

Щоб це з'ясувати, фахівці виміряли теломери 5309 учасників дослідження у віці від 20 до 65 років, які не страждали на діабет або серцево-судинними захворюваннями. Як показали результати дослідження, теломери - захисні блоки ДНК і кінцеві ділянки хромосом у клітинах - були коротше в білих кров'яних клітинах людей, які вживали велику кількість газованої води.

Нагадаємо, раніше довжину теломер у білих кров'яних клітинах пов'язували з тривалістю людського життя. Відомо, що довжину теломер скорочує куріння, а регулярні фізичні вправи навпаки, надають омолоджуючу дію на організм. Крім цього, короткі теломери також пов'язують з розвитком хронічних хвороб, більш характерних для людей старшого віку, як серцево-судинні захворювання, діабет і деякі види раку.

Результати дослідження опубліковані в Американському журналі охорони здоров'я.

Зараз ви читаєте новину «Вчені з'ясували, який продукт прискорює старіння». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua